15 Haziran 2014 Pazar

Milli kurikulum, Məktəbin nümunəvi Əsasnaməsi və Boston məktəbinin nizamnaməsi.

Təhsilin məzmununa münasibət  resurs: Milli kurikulum, məktəbin nümunəvi Əsasnaməsi və Boston məktəbinin nizamnaməsi .

vfənlərin məzmununun cəmiyyətin tələbatına uyğun daim təkmilləşdirilməsi yeniləşdirilməsi;
vtəlim texnologiyalarının çevikliyi interaktivliyinin təmin olunması;
vnəticəyönümlü fənn kurrikulumlarının hazırlanıb tətbiq olunması;
vşagird nailiyyətlərinin obyektiv qiymətləndirilməsi stimullaşdırılmasının təmin edilməsi.

Təlim mühitinin, təhsil fəaliyyətinin səmərəliliyinin, təlimin inkişafetdirici və qabaqlayıcı xarakterinin, bilik, bacarıq və vərdişlərin təhsil pillələri üzrə konsentrik prinsip əsasında müəyyənləşdirilməsinin təmin olunması...

Elmi fəlsəfəsi bütün şagirdlərin təlim və tərbiyəsini təmin etməkdir.Dörd bir-birilə əlaqəli olan pavilyonlar bu strategiyanı həyata keçirir:
vİnformasiya;
vmədəni təzələmə;
  Tədqiqat.

Təhsilin məzmununu təşkil edir:
vkurriulum;
vŞagird dəstəyi;
vIcraedici pedaqoji dəstək proqramları;
vPeşekar hazırlıq;
   Kurikulumda texnologiyaların birləşməsi.

Boston məktəbi bir çox təşkilatlarla məkdaşlıq edir. Burada təhsilin məzmunu bütün müasir standartlara cavab verir, mükafatlarının çox olması da buna işarədir. Burada şagirdlər biliklərini artırmaq üçün texnologiyadan geniş istifadə edirlər. Məqsədləri 21-ci əsrin qlobal cəmiyyətinin məhsuldar üzvünə çevrilməkdir. Onların elmi fəlsəfəsi şagirdlərin təlim tərbiyəsini təmin etməkdir.

Təhsilin məzmununu müəyyənləşdirir, məktəbin inkişafına təminat verir, zəruri maddi-texniki ehtiyaclarını ödəyir, onu kadr, dərslik və tədris-metodik ədəbiyyatla təmin edir.

Təhsil dünyəvi xarakter daşıyır. Milli zəminə, Azərbaycan xalqının azadlıq və demokratiya ənənələrinə, ümumbəşəri dəyərlərə əsaslanmaqla şəxsiyyətin əqli, mənəvi, fiziki, estetik inkişafına, onun bacarıq, qabiliyyət və istedadının formalaşdırılmasına xidmət edir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder