Məktəbin
qapıları oxumaq və keyfiyyətli təhsil
almaq istəyən hər bir kəs üçün açıqdır. Şagirdi tərbiyyə etməli,həyata hazırlamalı
və ən əsası bilik öyrətməlidir.
ØMəktəb daxilində müəllimlərin fəaliyyəti və
peşəkarlıq səviyyəsinin yüksəldilməsi;
Ø Tədrisin və şagird nailiyyətlərinin keyfiyyətinin
yüksəldilməsi;
ØMəktəb mühitinin inkişaf etdirilməsi və mütərəqqi tədris
üsulları;
ØTəşkilati mədəniyyətin inkişaf etdirilməsi;
ØKitabxana və İKT-dən keyfiyyətli tədris
və təlim üçün istifadə;
ØMəktəbin səmərəli idarə edilməsi və birgə
(paylaşılan) rəhbərlik (liderlik).
Bütün
istiqamətlər üzrə
fəaliyyət eyni
zamanda başlasa da, ənənəvi olaraq, ilk növbədə, diqqət müəllimlərin peşəkarlıq
səviyyəsinin və
şagird nailiyyətlərinin yüksəldilməsinə
yönəldilməlidir. Məktəbin
səmərəli idarə edilməsi və birgə (paylaşılan) rəhbərlik
komponenti üzrə
işimizi qurmaq üçün yetərincə ədəbiyyata
və dünya təcrübəsinə müraciət
edilməlidir.
Səmərəli məktəb modeli bütün şagirdlər üçün yüksək gözləntilər nəzərdə tutur. Yəni bütün şagirdlər məktəbin verdiyi əsas bilik və bacarıqlara sahib olurlar.
Belə yüksək gözləntilərə çatmaq üçün məktəb "təlimat" məkanı deyil,
"öyrənmə" məkanı kimi yenidən qurulmalıdır. Müəllimlər və şagirdlər bütün şagirdlərin öyrənməsinə kömək etmək üçün lazımi "alətlərə"
sahib olmalıdırlar.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder