16 Haziran 2014 Pazartesi

Təhsil Qanununda Müasir Məktəbin Vəzifələri

Təhsil — insanın mənəvi siması olubmədəniyyət, təlim-tərbiyə mənəvi dəyərlərin təsiri altında formalaşır. Burada bilik həcmi əsas deyil, ondan sərbəst olaraq istifadə etmək keyfiyyətləri əsas sayılır.

Maddə 33 Təhsilverənlərin hüquq vəzifələri.
33.1. Təhsilverənlərin hüquq vəzifələri Azərbaycan Respublikasının Konstitusiyası, bu Qanun digər normativ hüquqi aktlar, Azərbaycan Respublikasının tərəfdar çıхdığı beynəlхalq müqavilələr, təhsil müəssisəsinin nizamnaməsi daхili intizam qaydaları, eləcə işəgötürənlərlə təhsilverənlər arasında bağlanılan əmək müqavilələri ilə tənzimlənir.
33.2.1. nоrmal əmək, elmi-pedaqоji təhsil şəraiti, müasir standartlara cavab verən teхnоlоgiyalarla təmin оlunmaq;
33.2.3. tədrisin fоrmasını, metоdlarını vasitələrini sərbəst seçmək;

33.3. Təhsilverənlərin vəzifələri aşağıdakılardır:
33.3.1. təhsil sahəsində dövlət siyasətinin həyata keçirilməsində iştirak etmək;
33.3.2. təhsil proqramlarının mənimsənilməsini təmin etmək;
33.3.3. təhsilalanlarda fəal vətəndaş mövqeyi formalaşdırmaq, onları vətənpərvərlik azərbaycançılıq ruhunda tərbiyə etmək, müstəqil həyata əmək fəaliyyətinə hazırlamaq;
33.3.5. pedaqoji etika əxlaq normalarına riayət etmək, müəllim nüfuzunu yüksək tutmaq, ziyalılıq nümunəsi göstərmək;
33.3.6. təhsilalanların şərəf ləyaqətinə hörmət etmək;

Beləliklə, təhsil qanunun 33-cü maddəsi təhsilverənin hüquq və vəzifələri adlanır. Təhsil verən funksiyasını məktəblər yerinə yetirdiyindən əvvəldə bəzi maddələri qeyd etdim. Təhsil fəlsəfəsi baxımından xarakterizə etsək, burada proqsessivizimin izlərini görə bilərik.33.3.5 maddəsinin timsalında ekzistensializmi nümunə göstərə bilərəm. Daha əvvələ qayıtsam, 33.2.1 essensializmin təsirini duymuş olarıq.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder