XIX
əsr Azərbaycan şairi və maarifpərvəri. Maarifçi və tənqidi-satirik şeirlərilə
məhşur olan bir şəxs.
Seyid
Əzim Şirvani açdığı yeni üsullu- “Üsuli cədid” məktəbində
köhnə mollaxanalardan fərqli olaraq, uşaqlara dini elmlərlə yanaşı, Azərbaycan
və fars dillərini təlim edir, tarix, coğrafiya, hesab və s. fənnlərdən ibtidai
məlumat da verirdi.
"Bir
bəladır bu dərdi-nadanı
Ki,onun
elm olubdu dərmanı."
O,
“Qafqaz
Müsəlmanlarına Xitab” əsərində ziyalı şəxslərə müraciət
edərək xalqın təhsilə ehtiyacı olduğunu söyləyir.
Öyrətmə
prosesi- S.Ə.Şirvani mollalardan fərqli olaraq uşaqlara fiziki cəzalar vermir,
onlarda dərsə maraq oyatmağa çalışırdı. O, uşaqlara əsərlər verir, onları
sərbəst tərcümə etməyi tapşırırdı.
S.Ə.Şirvani,
“Qafqaz
müsəlmanlarına xitab” əsərində belə bir fikir söyləyir; “Elmsiz şəxs misli-heyvandır”.
Bununla o, şagirdləri açdığı yeni üsullu məktəbdə təhsilə səsləyir. “Əkinçi” qəzetində
insanları qəflət yuxusundan ayılmağa çağırır. Onun maarifçi şeirləri bunlardır:
“Elmsiz alim, alim oğul ilə avam ata”, “Müctəhiddin
təhsildən qayıtması”, “Dəli şeytan” və s.
¢Təhsil-milli
ümumbəşəri dəyərlərin nəzərə alınması;
¢Müəllim-şagird
nailiyyətlərinin qiymətləndirilməsi və stimullaşdırılmasını təmin etməlidir.
¢Şagird-ünsiyyət
qurmağı, əməkdaşlıq etməyi, fikirlərini aydın ifadə etməyi bacarmalıdır.
¢Öyrətmə
prosesi-ümumi inkişafı, meyl və maraqları nəzərə almaqla bütün şagirdlərə
əlverişli təlim şəraiti yaradılmalıdır.
bu qezelin nesr formasini yazsaniz cox sevinerik
YanıtlaSilseirin hesen bey melikov ucun yazildigi fikri dogrudur?
YanıtlaSil